De patiënt komt op verschillende momenten op verschillende manieren in contact met uw praktijk. Dit is niet alleen bij u in uw praktijk maar ook daarvoor, zoals het schoolplein, op feestjes, gesprekken met familieleden, social media als na het bezoek aan uw praktijk.
Al deze momenten hebben invloed op de manier waarop (potentiële) patiënten over uw praktijk denken. Daar zit ook een bepaalde emotie bij.
Voor u is het goed om te weten welke contactmomenten er zijn en welke belangrijk zijn. Op welke wijze kunt u uw patiënten nog meer tevreden krijgen en kunt u onderscheidend zijn? Door de patiëntenreis in kaart te brengen krijgt u zo een goed overzicht en kunt u hierop sturen. U wilt toch ook het liefst dat zij enthousiast zijn over uw praktijk en uw praktijk aanbevelen bij anderen?
Meer weten over de reis van uw patiënten? Neem gerust contact met mij op.
Tijdens de Masterclass voor tandartsen van MBA in een dag in 2016 heb ik hierover een presentatie gegeven voor 50 enthousiaste tandartsen.